မဂၤလာပါရွင္..
ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ရွင္..
ၾကားေနက် အလြယ္ကူဆံုးစကားေလးေတြပါ.. ေလာကဝတ္လို႔ပဲဆိုဆို.. လူ႔က်င့္ဝတ္လိုပဲ ဆိုဆုိ.. ေန႔စဥ္လူမႈဘဝထဲ ျမင္ရ ၾကားရေနတဲ့ အလြယ္ကူဆံုး စကားလံုးေတြပါ.. အဲဒီစကားလံုးေတြကို ႏႈတ္က လြယ္လြယ္ ထြက္နိုင္ၾကသလားလို႔.. ေမးၾကည့္ရင္ .. ထြက္နိုင္တယ္လို႔.. လူေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား. ေျဖၾကဦးမွာပါ.. အဲဒီလိုပဲ.. ကၽြန္မလည္း အရင္က ထင္ျမင္ခဲ့ဖူးပါတယ္.. အဲလို ထင္ျမင္ မိတယ္ဆိုရင္.. တစ္ခ်က္ေတာ့ စဥ္းစားၾကည့္ၾကတာေပါ့.. Customer Service ဆိုတဲ့ သင္တန္းေတြ.. ဘယ္မွာလာ ေပၚေပါက္ လာႏိုင္မွာပါလဲလို႔..
အရင္က ကၽြန္မ.. အဲဒီလို service ေပးရတဲ့ အလုပ္ဆိုတာကို လြယ္ကူမယ္ ထင္ခဲ့ဖူးတယ္.. ကိုယ္ကိုယ္တိုင္ တကယ္တမ္း လုပ္ျဖစ္ၿပီဆိုေတာ့မွ .. အရမ္းကို ခက္ခဲမွန္း သိလိုက္ရတယ္.. ကၽြန္မလုပ္ေနတဲ့ ကုမၸဏီက.. အထူးသျဖင့္ေတာ့.. customer ကို service နိုင္နိုင္ေပးရတဲ့.. လုပ္ငန္းတစ္ခု.. အဲဒီလုပ္ငန္းရဲ႕ operation ပိုင္းကို တစ္ခါမွ မဝင္ေရာက္ဖူးခဲ့ေတာ့.. service ေပးျခင္း ဆိုတဲ့ နည္းလမ္းေတြ၊ နည္းနိႆယေတြ ဘာတစ္ခုမွ မသိခဲ့ပါဘူး.. သူငယ္ခ်င္းေတြနဲ႔ ေျပာေျပာေနတဲ့.. smile.. smile... ဝီစကီ.. ဝီစကီ ဆိုတာေတြနဲ႔.. ေတာ္သင့္ရံု လူမႈဆက္ဆံေရးေလးနဲ႔.. ရီျပရတာေတြနဲ႔.. ထင္တစ္လံုး ရမ္းေနတဲ့ ကၽြန္မ.. service ဆိုတဲ့ အေလ့အက်င့္.. service ေပးျခင္းရဲ႕ စိတ္ခံစားခ်က္ေတြကို.. လက္ေတြ႔က်က် သိျမင္လိုက္ေတာ့မွ တကယ္ မလြယ္မွန္း သိလာခဲ့ရပါတယ္..