Pages

Tuesday 8 July 2014

သံေယာဇဥ္ေတြ ထံုမႊမ္းထားတဲ့ အိမ္ကေလးမွာ ေစာင့္ေနမယ္..


ဖြင့္ဟခ်က္(၁)



က်ေနာ့္မွာ အိမ္ေလးတစ္လံုးရွိတယ္


က်ေနာ္ပိုင္ဆိုင္တဲ့ .. ဒီအိမ္ေလးထဲကို

ခမ်ား ဝင္လာခဲ့မယ္ဆိုရင္ေလ..



ဒီအိမ္ေလးထဲမွာ


ခ်စ္ျခင္း၊ မုန္းျခင္းေတြ ရွိမယ္..

ရယူပိုင္ဆိုင္ျခင္းေတြ ရွိမယ္..

စြန္႔လႊတ္၊ အနစ္နာခံျခင္းေတြရွိမယ္..

အတၱ၊ မာန္မာနေတြ ရွိမယ္..

ေမတၱာ၊ အၾကင္နာ၊ ေစတနာနဲ႔ ၿမဲၿမဲခိုင္မယ့္ သစၥာတရားေတြ ရွိမယ္..



ေသခ်ာတာတစ္ခုက..


ဒီအိမ္ေလးထဲမွာ ရန္ျဖစ္တတ္တဲ့ က်ေနာ္ ရွိေနမယ္

ဒီအိမ္ေလးထဲမွာ အမွန္အကန္ ခ်စ္တတ္တဲ့ က်ေနာ္ ရွိေနမယ္

ဒီအိမ္ေလးထဲမွာ အရာရာ ေပးဆပ္ဖို႔ က်ေနာ္ ရွိေနမယ္...


ေနာက္တစ္ခုက ..


ဒီအိမ္ေလးထဲ ဝင္လာမယ့္ ခမ်ား သိထားဖို႔

ဒီအိမ္ေလးရဲ႕ အမည္ကို

က်ေနာ္ကိုယ္တိုင္ ေပးထားတယ္ဆိုတာပါပဲ..


က်ေနာ့္ အိမ္ေလးရဲ႕ က်ေနာ္ေပးတဲ့ အမည္က

သံေယာဇဥ္ေတြ ထံုမႊမ္းထားတဲ့ အိမ္ကေလးတဲ့..



အေသခ်ာဆံုးရဲ႕... အေသခ်ာဆံုးက


ဒီ သံေယာဇဥ္ေတြ ထံုမႊမ္းေနတဲ့ အိမ္ကေလးထဲမွာ

ခမ်ား ျပန္အလာကို .. က်ေနာ္ ေစာင့္ေနတယ္ ဆိုတာပဲ.. ။






ေကပိုး

9:50 PM.

8.7.2014.


No comments:

Post a Comment