Pages

Wednesday 1 May 2013

အၿပံဳးခ်ိဳခ်ိဳ.. ၿပံဳးခ်င္တယ္

ၿပံဳးျခင္းရဲ႕ ေနာက္ကြယ္မွာ.. ဘာရွိသလဲ ???


ခုတေလာ.. ကၽြန္မ သိပ္မၿပံဳးျဖစ္တာ ၾကာၿပီ.. စိတ္မၾကည္တာလည္းပါ၊ အလုပ္မ်ားတာေတြလည္း ပါမယ္ထင္ပါရဲ႕.. ၾကည္ၾကည္လင္လင္ မၿပံဳးျဖစ္တာ ၾကာတဲ့အထဲ.. အတိုက္အခိုက္မ်ားတဲ့ေလာက၊ ဇယားရႈပ္တဲ့ မိန္းမသဘာဝေတြေၾကာင့္.. နဖူးေၾကာေတြ အၿမဲတမ္းလိုလို တြန္႔ထားရင္.. စူပုတ္တဲ့ မ်က္ႏွာက.. လူတကာကို.. ျငဴစူသေယာင္..


ႏွစ္တစ္ႏွစ္ရဲ႕ ဘတ္ဂ်က္အကုန္ကာလမို႔.. ကၽြန္မလို လူ မေျပာနဲ႔.. ေနရာေဒသတိုင္းက.. အလုပ္လုပ္ကိုင္သူ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား.. အလုပ္ရႈပ္ ပင္ပန္းေနၾကတာဟာ.. သဘာဝလိုလို ျဖစ္ေနခဲ့ရတယ္.. ဒီလို အခ်ိန္မ်ိဳးမွာ.. ကၽြန္မအတြက္ကေတာ့.. အလုပ္ကေပးတဲ့ ပင္ပန္းျခင္းေတြေၾကာင့္.. စိတ္မၾကည္လင္ျခင္းေတြ ျဖစ္ေနခဲ့ၿပီး.. ကိုယ္လုပ္ရမယ့္.. ကိုယ့္လုပ္ငန္းရဲ႕ အဓိကက်တဲ့.. အရာတစ္ခုကို.. လက္လြတ္စပယ္ ထားပစ္ခဲ့မိျပန္တယ္..




တစ္ေန႔.. တစ္ေန႔.. ဝင္လိုက္၊ ထြက္လိုက္.. ပ်ားပန္းခတ္ေနတဲ့.. ကၽြန္မအလုပ္လုပ္ရာ အေဆာက္အဦႀကီးထဲ.. ဥဒဟို သြားလာလႈပ္ရွားေနၾကတဲ့.. သူငယ္ခ်င္းအေပါင္းအသင္းေတြနဲ႔.. အလုပ္ကိစၥေၾကာင့္ ဝင္ထြက္သြားလာေနတဲ့.. ေဖာက္သည္ေတြကို .. သာမန္သေဘာမွ်.. ဝတၱရားေက်.. အကူအညီေပးတာမ်ိဳးနဲ႔.. ကုိယ္လုပ္ရမယ့္ တာဝန္ကို.. အဆံုးသတ္ေစခဲ့တဲ့ ရက္ေပါင္း.. မနည္းေတာ့ဘူးဆိုတာ.. စိတ္ေအးလက္ေအး.. နားခ်ိန္ေတြ ေရာက္မွ.. ျပန္လွန္သံုးသပ္မိခဲ့ျပန္တယ္.. ကၽြန္မ အရည္ေသြး ပါးလႊာလို႔ ေနေသးတယ္တဲ့..


ႏွစ္ခ်ဳပ္ေတြ ၿပီးဆံုးလို႔.. သႀကၤန္ကာလနား ေရာက္လာေတာ့... ႏွစ္စဥ္ပံုမွန္ရေနက်.. မုန္႔ဖိုးေလးက.. ဝန္ထမ္းတစ္ဦးျဖစ္တဲ့ .. ကၽြန္မအတြက္.. ေပ်ာ္ရႊင္စရာ စိတ္အေျခအေနကို ဖန္တီးေပးခဲ့ျပန္တယ္.. ေပ်ာ္စရာအတိနဲ႔.... ကၽြန္မ.. ကိုယ္လိုရာ ဝယ္ျခမ္းဖို႔.. ေရွာ့ပ္ပင္းေမာလ္ႀကီးတစ္ခုကို.. ေရာက္ခဲ့ျပန္တယ္.. customer is always right တဲ့.. the best employee of the month ေတြမ်ားတဲ့.. ဒီလိုဆိုင္ႀကီးေတြထဲ.. လွည့္လည္ၾကည့္ရႈမိတဲ့ ကၽြန္မအဖို႔.. ဒီအေပ်ာ္က.. ကၽြန္မရဲ႕ လစ္ဟာမႈေတြကို.. ဖံုးလႊမ္းေနခဲ့ျပန္တယ္..  ကိုယ့္အေပ်ာ္က သူ႔ဆီေရာက္ေနဘိအလား.. ျမင္ျမင္ရာကို.. ၿပံဳးျမျမ ျဖစ္လို႔ ေနခဲ့တယ္.. ကၽြန္မ ေပ်ာ္ေနမိတာကိုး...


                                                      ..............................................................................



ဟိုတေန႔က.. ေမေမနဲ႔အတူ.. မလွမ္းမကမ္းက.. ဆိုင္ႀကီးတစ္ဆိုင္မွာ.. မဂၤလာေဆာင္ ၂ခုအတြက္.. လက္ဖြဲ႔ပစၥည္းေတြ သြားၾကည့္မိတယ္.. ဘာဝယ္ရမယ္.. ဘာေပးရမယ္ဆိုတာကို.. ေသခ်ာ မစီစဥ္ခဲ့ပဲ.. ဆိုင္ေရာက္မွ.. အဆင္ေျပရာလို႔ စဥ္းစား ရွာေဖြတာမို႔.. ကၽြန္မတို႔ စိတ္ဝင္စားရာ ပစၥည္း ရွိတဲ့ ေကာင္တာတိုင္းမွာ.. ခဏတာမွ် ထိုင္ေငးေမာမိခဲ့တယ္..


အဲဒီေတာ့မွ သတိထားမိတာ..အၿပံဳးအရယ္ နည္းစြာ.. ဝယ္သူေနာက္ တစ္ေကာက္ေကာက္လိုက္ေနတဲ့.. အေရာင္းစာေရးမငယ္တခ်ိဳ႕.. ေထာင္းကနဲ တစ္ခ်က္ ေဒါသအထြက္က.. လူကို မယံုသကၤာတာလို႔မ်ားလားဆိုတဲ့ အေတြးတဲ့.. ၾကည့္လက္စ ပစၥည္းကို ျပန္ခ်.. ၾကည့္ခ်င္၊ ဝယ္ခ်င္စိတ္ ကုန္ခမ္းစြာ ျဖစ္လာတဲ့စိတ္က.. တားမရ၊ ဆီးမရစြာပင္.. ကိုယ့္မ်က္ႏွာေပၚက ၾကည္လင္ျခင္းေတြဟာလည္း.. တမဟုတ္ျခင္း ေပ်ာက္ကြယ္လို႔.. ဘယ္သူ႔မွ မၿပံဳးႏိုင္၊ မရယ္ႏိုင္ခဲ့ေပ..  ဒါေပမဲ့လည္း.. လိုအပ္ေနတဲ့အခ်ိန္မို႔.. ဘယ္အေရာင္းစာေရးေတြကိုမွ.. ၾကည့္လို႔ မရေတာ့တဲ့.. မ်က္ႏွာျပင္နဲ႔.. ရရာ.. ရွာႀကံဝယ္ၿပီး.. ျပန္ထြက္လာခဲ့တယ္..


                                               ............................................................................................



ဒီကေန႔.. ကၽြန္မ အလုပ္ထဲ .. စိတ္ေရာကိုယ္ပါ ႏွစ္ၿပီး.. ျပန္ေရာက္တယ္.. ၾကည္ၾကည္လင္လင္နဲ႔.. ကိုယ္လုပ္ရမယ့္ တာဝန္ေတြကို.. တက္ၾကြစြာ လုပ္ကိုင္ရင္းနဲ႔ပါပဲ.. မဂၤလာပါ.. ေက်းဇူးတင္ပါတယ္.. ဆိုတဲ့ စကား ႏွစ္ခြန္းကို ခ်ိဳသာစြာ ေျပာမိတယ္.. ရလိုက္တဲ့ တုန္႔ျပန္မႈ တခ်ိဳ႕.. ဝမ္းနည္းစရာ.. မထီမဲ့ျမင္ျခင္း.. အေလးမထားျခင္း.. ဂရုမစိုက္ျခင္းေတြ.. ပါေနတတ္တဲ့.. ဆက္ဆံျခင္းေတြ... ကၽြန္မက အလိုလို စိတ္ေပ်ာ္ရႊင္ေနလို႔.. ခ်ိဳသာ ၿပံဳးရယ္စြာ.. ဆက္ဆံခဲ့ေပမဲ့... ျပန္ရလိုက္တဲ့ တုန္႔ျပန္မႈေတြအတြက္... စိတ္တိုလာတတ္တဲ့အခါ.. သတိထားလိုက္မိတာက.. ဝန္ေဆာင္မႈအေပၚ လူေတြရဲ႕ တုန္႔ျပန္မႈေတြကိုပါပဲ..


အဲဒီလိုနဲ႔.. ကၽြန္မအတြက္.. သင္စရာ၊ သိစရာ.. အသိပညာတစ္ခု.. လိုက္နာက်င့္သံုးစရာ အတတ္ပညာတစ္ခုကို.. လက္ခံရရွိခဲ့လိုက္ျပန္တယ္.. ခ်ိဳသာစြာ.. မဂၤလာပါ.. ဘာအကူအညီမ်ား ေပးရမလဲဆိုတဲ့.. ကၽြန္မတို႔ ဝန္ထမ္းေတြရဲ႕ ႏႈတ္ထြက္စကားကို.. မွန္ကို မွန္ခ်င္း.. တုန္႔ျပန္တတ္တဲ့ ေဖာက္သည္ေတြနဲ႔ ေတြ႔တဲ့အခါ.. ကိုယ္က ေပးလိုက္ရတဲ့ ဝန္ေဆာင္မႈအတြက္.. ကၽြန္မတို႔.. ေက်နပ္ ႏွစ္ၿခိဳက္ခဲ့ၾကေပမဲ့.. ကိုယ္က ေပးတဲ့ ဝန္ေဆာင္မႈကို လက္မခံပဲ.. ခပ္မာမာ ခပ္တင္းတင္း ဆက္ဆံတတ္တဲ့ customer မ်ိဳးနဲ႔ ႀကံဳေတြ႔ရတဲ့အခါ.. ေအာင့္သီးေအာင့္သက္ ခံစားရတဲ့.. ခံစားခ်က္မ်ိဳးကို.. တခါတခါမွာ .. ရင္ထဲကို မွတ္မွတ္ထင္ထင္ ရွိေနခဲ့ျပန္တယ္..


မဂၤလာပါ လို႔.. ေျပာလိုက္တဲ့.. ႏႈတ္ထြက္စကားကို..မ်က္ႏွာျပင္မွာ အၿပံဳးတစ္ခု ခ်ိဳျမစြာ တပ္ၿပီး ေျပာဆိုမိလို႔..  မဂၤလာပါ လို႔.. ျပန္ေျပာတတ္တဲ့.. customer မ်ိဳးနဲ႔... ေတြ႔ႀကံဳရတဲ့အခါ.. ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ဆိုတဲ့.. ပ်ဴငွာစကားကို.. ေက်းဇူးတင္ပါတယ္လို႔.. ျပန္ ေျပာျခင္း ခံလိုက္ရတဲ့ ခံစားခ်က္မ်ိဳးကို.. ဘယ္လို လူစားမ်ိဳးကမွ မႀကိဳက္ဘူး.. ရွိႏိုင္မွာတဲ့လဲ..


ကုိယ္ကိုယ္တိုင္.. တခါ တခါ မထီမဲ့ျမင္ ဆက္ဆံခံလိုက္ရတာေတြ သိပ္မ်ားလာတဲ့အခါ.. ကၽြန္မ.. သြားမိခဲ့တဲ့.. ဆိုင္ေတြဆီက အေရာင္းဝန္ထမ္းကေလးေတြကို.. သြား သတိရမိတယ္.. အၿပံဳးအရယ္  နည္းပါးေပမဲ့.. သူတို႔အလုပ္ သူတို႔လုပ္တာကို.. ကၽြန္မအေနနဲ႔.. ကိုယ့္အတြက္.. ကိုယ္ၾကည့္လုိ႔.. ေဒါသေတြထြက္ကာ.. မၿပံဳးႏိုင္ မရယ္ႏိုင္.. မထီမဲ့ျမင္ ျပဳခဲ့တာမ်ိဳးေတြ.. ျပန္စဥ္းစားမိေတာ့တယ္..


ကိုယ္ကုိယ္တိုင္.. ခံစားရတာေတြကို..ၿခံဳငံု ျပန္စဥ္းစားရင္း... ေသခ်ာလာတာက.. ကၽြန္မရဲ႕ အမွားေတြကိုပါပဲ.. အဲဒီေတာ့.. အဲဒီအမွားေတြကို.. ျပင္ဆင္လို႔.. ဒီတစ္ခါဆိုရင္ျဖင့္... ကိုယ့္လုပ္ငန္းမွာေရာ.. သူမ်ားေနရာေတြမွာပါ.. ေတြးဆမိရင္း.. ေနာက္ဆို.. ဘာပဲေျပာေျပာ.. အမ်ားသေဘာက်တတ္ေသာ.. အၿပံဳးတစ္ခုအျပင္.. ခ်ိဳသာေသာ ႏႈတ္ထြက္စကားေတြနဲ႔.. ေရွ႕ဆက္လို႔.. လူ႔ပတ္ဝန္းက်င္ကို... ေပ်ာ္ရႊင္ေအာင္.. ေနထိုင္မယ္လို႔.. စဥ္းစား ဆံုးျဖတ္မိပါေတာ့တယ္..




ေကပိုး
2:45 PM.
1.5.2013.

3 comments:

  1. အျမဲျပဳံးႏုိင္ပါေစလုိ႔

    ReplyDelete
  2. အင္း......
    က်ေနာ္လည္း ျပံဳးရယ္မျပႏိုင္တာ
    အေတာ့္ကို ၾကာေနေပျပီ
    ပိုစ့္ကိုဖတ္ျပီးေတာ့ ကိုယ့္ကိုယ္ကို သံုးသပ္မိျပန္တယ္ ။

    ReplyDelete
  3. ျပန္ၿပံဳးႏိုင္ေအာင္ ႀကိဳးစားပါ.. ကိုဧရာ

    ReplyDelete