Pages

Wednesday 19 December 2012

လွမ္းလို႔ လာခဲ့ၿပီ...


ကၽြန္မမွာ ခ်စ္သူရွိတယ္.. ကၽြန္မခ်စ္သူကို သူမ်ားတကာခ်စ္သူစံုတြဲေတြ နည္းတူ.. သိပ္ခ်စ္တယ္.. တစ္ေန႔က ကၽြန္မခ်စ္သူက.. ကၽြန္မကို စကားတစ္ခြန္း ေျပာခဲ့တယ္..


လက္ထပ္ခ်င္ၿပီ   တဲ့


ရင္ခုန္ရမွာလား၊ ၾကည္ႏူးရမွာလား၊ စိုးထိတ္ရမွာလား….


ေသခ်ာမသိခဲ့ဘူး…


တကယ္ ေသခ်ာသိခဲ့တာေတာ့.. ကၽြန္မ မဝ႔ံရဲဘူး.. ကၽြန္မ ေၾကာက္တတ္ေသးတယ္… ဒါေပမဲ့လည္း…..


                                                ………………………………………………………………



ခ်စ္သူနဲ႔ ကၽြန္မ စိတ္တူကိုယ္တူ ခ်စ္သူဘဝ ေရာက္ခဲ့တာ.. ၃ ႏွစ္ရွိခဲ့ၿပီ.. ျပန္စဥ္းစားၾကည့္ေတာ့.. ဟိုစဥ္အတိတ္ေဟာင္းကေလးေတြ  လြမ္းစရာ…


စ ေတြ႔စအခ်ိန္က ရင္ခုန္ၾကည္ႏူးမႈမ်ိဳး.. ခုအခ်ိန္ ကၽြန္မမွာ ရွိသလားဆို.. ေသခ်ာတာေတာ့ ကၽြန္မ သစ္ရြက္လႈပ္တုိင္း မရီတတ္ေတာ့တာပါပဲ…


စဥ္းစားခ်င့္ခ်ိန္တတ္တယ္လို႔ေတာ့ မသတ္မွတ္ခ်င္ခဲ့ေပမဲ့.. ဘဝမွာ အခ်စ္ထက္ အေရးႀကီးတာေတြ တပံုတပင္ဆိုတာ.. တြက္တတ္၊ ခ်က္တတ္လာခဲ့တယ္…



ဦးေႏွာက္မရွိတဲ့ မိန္းမလို႔ အေျပာခံရမွာ သိပ္ေၾကာက္တဲ့ ကၽြန္မ.. ခ်စ္သူကို ခ်စ္ခဲ့စဥ္က.. ေခါင္းမသံုးခဲ့ပါဘူး.. ဒါေပမဲ့လည္း.. တျဖည္းျဖည္း သတိထားမိလာတာက..
ကၽြန္မ ေရြးခ်ယ္မႈ (ေရြးခ်ယ္မႈလို႔ပဲ ေျပာပါရေစ).. မွန္ကန္ခဲ့တယ္ ဆိုတာပါပဲ..


ေမြးစ ကေန.. ခုအခ်ိန္ထိ.. ကိုယ့္ျမင္းကိုယ္စိုင္း၊ ကိုယ့္ေလွကိုယ္ထိုးခဲ့တဲ့ ကၽြန္မ.. ခ်စ္သူ၊ ရည္းစား မရွားပါးခဲ့ေပမဲ့.. ေတြ႔ခဲ့သမွ် ၾကင္ရာေတြအေပၚ ဘဝင္မက် ျဖစ္ခဲ့ရဖူးတယ္..


ေဟာ.. လြန္ခဲ့တဲ့ ၃ ႏွစ္ခြဲေလာက္က်မွ.. ငါေတာ့ လူလိမၼာလုပ္ပါေတာ့မယ္လို႔ စဥ္းစားမိတဲ့အခ်ိန္က်မွ ဘဝထဲကို ဝင္ေရာက္လာခဲ့တာက.. လူလိမၼာေလးတစ္ေယာက္..


အခ်စ္ဆိုတာကို ေၾကာက္လို႔ ေဝးေဝးေျပးေနခဲ့တဲ့ လူငယ္ေလးက.. ကၽြန္မရဲ႕ ဖူးစာရွင္တဲ့လား.. မထင္မွတ္ခဲ့ဘူးေလ.. သာမန္မွ်သာ သေဘာထားခဲ့တဲ့.. အေဝးက ဒီလူငယ္ေလး.. ကၽြန္မအပါး ေရာက္လာတာကေတာ့.. ကံၾကမၼာရဲ႕ သတ္မွတ္ခ်က္တစ္ခုပဲ ေနပါလိမ့္မယ္..


                                                          …………………………………………..



ဒီလိုနဲ႔.. ဒီလူငယ္ေလးနဲ႔ ကၽြန္မ .. မထင္မွတ္ပဲ နီးစပ္ခဲ့တယ္.. ကံစီမံတဲ့အတိုင္းေပါ့.. ရင္မခုန္ေအာင္ ထိန္းေတာ့မယ္ဆိုၿပီး ေလက်ယ္ခဲ့တဲ့ ကၽြန္မနဲ႔.. အခ်စ္ကို ေၾကာက္လို႔ ေရွာင္ေျပးေနတဲ့ သူတို႔ရဲ႕ ခ်စ္ခရီးအစက မဝ႔ံမရဲ ရယ္ခ်င္စရာ မ်ားခဲ့တယ္..


ကိုယ္နဲ႔ သေဘာမေတြ႔ရင္ ခ်န္ထားတတ္ခဲ့တဲ့.. ျပတ္သားတဲ့စိတ္နဲ႔ ကၽြန္မ.. အခ်စ္ဆိုတာကို ခုေတြ႔၊ ခုႀကံဳ၊ ခုမွ တန္ဖိုးထားတတ္ခဲ့တဲ့ ဤလူသားေလး လက္မွာ.. အရာရာ ဆြံ႕အ ေနခဲ့ျပန္တယ္..


နစ္နစ္နာနာ၊ နင့္နင့္သီးသီး ေျပာဆိုဖို႔ရာထက္ကို.. ကိုယ့္စိတ္နဲ႔ မေတြ႔တိုင္း လွည့္မၾကည့္တတ္ခ်င္ခဲ့တဲ့ ကၽြန္မ စိတ္ဓာတ္ေတြ.. သူ႔ရဲ႕ ခ်စ္ခင္မႈေတြ၊ အေလွ်ာ့ေပးမႈေတြ၊ အလိုလိုက္မႈေတြေအာက္မွာ  ေမွးေမွးမွိန္လို႔  ေပ်ာက္ကြယ္ခဲ့ရတယ္..


ဒီလိုနဲ႔ ႀကိမ္းေသလာတာကေတာ့.. သူနဲ႔ေနရင္ ေပ်ာ္မယ္ဆိုတဲ့ ခံယူခ်က္ေလးတစ္ခုပါပဲ.. အရာရာ ကိုယ့္သေဘာတစ္ခုတည္းဆိုတာ မဟုတ္ခဲ့ေပမဲ့.. ကၽြန္မရတဲ့ ကၽြန္မရဲ႕ အဖိုးတန္ကေလးက.. အခ်စ္ကို မရွာခဲ့ပါဘူး.. အလိုလိုေတြ႔လာခဲ့ရင္လည္း.. ဘယ္ေတာ့မွ သူ႔ေၾကာင့္ မပ်က္စီးေစေအာင္ အသက္နဲ႔လဲ ကာကြယ္မယ္ဆိုတဲ့ ခံယူခ်က္ကေလးတစ္ခု ပိုင္ဆိုင္ထားခဲ့တဲ့သူတစ္ဦးေပါ့..


                                                                   ……………………………..



အစမွာ ဘာရယ္မဟုတ္.. ကၽြန္မစိတ္ဓာတ္အတိုင္း ခဏနဲ႔ ၿပီးသြားမယ့္ ဇာတ္လမ္းတစ္ခုလို႔ ထင္မွတ္ခဲ့ေပမဲ့.. ၾကာေလေလ.. ပိုခိုင္ၿမဲေလေလ.. ျဖစ္လာရသလို.. နားခိုရာအစစ္ျဖစ္တယ္လို႔လည္း ထင္မွတ္ယူလာခဲ့ပါတယ္..


ဒီလိုနဲ႕ ေလွ်ာက္ခဲ့တဲ့ ခရီးလမ္း.. လြတ္လပ္ေပါ့ပါးစြာ ေနတတ္ခဲ့တဲ့ ကၽြန္မအတြက္.. တခါတရံမွာ ေပ်ာ္ရႊင္ၾကည္ႏူးမႈေတြ ရတတ္ခဲ့ေပမဲ့.. တခါတေလက်ျပန္ေတာ့လည္း စိတ္က်ဥ္းက်ပ္မႈေတြ ႀကံဳဆံုခဲ့ရတယ္..


သက္တမ္းရင့္လို႔.. အရြယ္ေရာက္လာတဲ့အခ်ိန္မွာ.. ေသခ်ာတာက.. ကၽြန္မ.. ကၽြန္မရဲ႕ သူကေလးကို မခ်စ္ေတာ့တာလည္း မဟုတ္.. ခ်စ္ေနေသးတာလည္း မဟုတ္.. သည္းသည္းလႈပ္ မျဖစ္ေတာ့တာ ေသခ်ာေပမဲ့.. ရင္မွာ ေသခ်ာ ျဖစ္ထြန္းခဲ့တာက.. လက္တြဲေဖာ္ေကာင္းဆိုတဲ့ ခံစားခ်က္ကေလးတစ္ခုပါပဲ..


ခ်စ္သူေရ… စဥ္းစားတတ္တဲ့ ဦးေႏွာက္ေတြ ႀကီးရင့္လာတဲ့အခ်ိန္မွာ.. ရင္ခုန္ခံစားမႈဆိုတာ ေသးသိမ္သြားတတ္တယ္တဲ့.. ကၽြန္မေလ.. ဒီလိုဦးေႏွာက္ေတြ အလုပ္လုပ္လာႏိုင္တဲ့ အရြယ္ေရာက္လို႔.. ယွဥ္ထိုး၊ ခ်င့္ခ်ိန္ စဥ္းစားၾကည့္လိုက္တိုင္း.. မမွားဘူးလို႔ ထင္မွတ္ခဲ့တဲ့ အရာတစ္ခုကို လက္ဝယ္ရရွိခဲ့ပါတယ္..


အဲဒါကေတာ့.. ကၽြန္မခ်စ္သူကုိ .. သိပ္ခ်စ္၊ သိပ္အားကိုးတယ္ ဆိုတာပါပဲ..

                                                          ………………………………………..




ဒီေတာ့ မမွားႏိုင္တဲ့ ပုစာၦ.. အေျဖထြက္ႏွင့္ၿပီးသား ျပႆနာတစ္ရပ္ျဖစ္တဲ့.. ဒီအေၾကာင္းအရာတစ္ရပ္ကို.. ကၽြန္မ ..


ဘာအေၾကာင္းျပခ်က္နဲ႔ ျငင္းဆန္ရမွာတဲ့လဲ.. ေသခ်ာခဲ့ပါတယ္.. ကၽြန္မေတြးသမွ်၊ ကၽြန္မေဆြးသမွ်၊ ကၽြန္မေငးသမွ်… အရာရာ… အေျဖထြက္ႏွင့္ၿပီးသား ပုစာၦတစ္ခုလုိ.. ေခါင္းခါးေျခလက္.. ခါပစ္စရာကို မလိုေလာက္ေအာင္.. ရွိႏွင့္ၿပီးသား အေျခအေနတစ္ရပ္.. ကၽြန္မ ႏႈတ္က ထြက္ဖို႔ အဆင္သင့္ ျဖစ္ခဲ့ၿပီးခဲ့ၿပီေလ…


ဒီေတာ့ ဘာအေျခအေနေတြကို ၾကည့္လို႔.. ဘယ္လိုအခ်ိန္ဆိုင္းေနရေတာ့မွာတဲ့လဲ.. ေသခ်ာတဲ့အေျဖကို.. ရင္ကေရာ၊ ႏႈတ္ကပါ.. ပိုက္လို႔.. ခ်စ္သူ ေပ်ာ္ရႊင္ဖို႔ .. ကၽြန္မ.. ခ်စ္သူရွိရာ.. အနီးဆံုးေနရာကို လွမ္းလာဖို႔ ျပင္ဆင္ပါေတာ့မယ္.. ကၽြန္မခ်စ္တဲ့သူေရ…

(စိတ္ကူးယဥ္သက္သက္သာ)





ေကပိုး
8:45 PM.
19.12.2012

https://www.facebook.com/notes/kay-poe/%E1%80%9C%E1%80%BD%E1%80%99%E1%80%B9%E1%80%B8%E1%80%9C%E1%80%AD%E1%80%AF%E1%82%94-%E1%80%9C%E1%80%AC%E1%80%81%E1%80%B2%E1%80%B7%E1%81%BF%E1%80%95%E1%80%AE/477190448990513

6 comments:

  1. သိပါဘူးေနာ္ ဂယ္ပဲလက္ထပ္ခြင္႔ေတာင္းေနျပီလားလုိ႔ စိတ္ပူသြားတယ္

    ReplyDelete
  2. စိတ္ပူပါဘူးဗ်ာကြန္ကရက္က်ဴေယးရွင္းမလို႕ စိတ္ကူးယဥ္သက္သက္ဆိုေတာ႕ဘာေျပာရမလဲဗ်ာ

    ReplyDelete
  3. အမ္..တကယ္႔ real ေတြလားဆုိျပီး ကြန္ဂရက္လုပ္မလုိ႔ဟာကိုကြာ...
    ဒါေပသိ..ပံုေဖာ္ထားတာေလး အားၾကီးေကာင္းတယ္.....အရမ္းကုိေျပျပစ္ညက္ေညာတာပဲ
    စကားလံုးသံုးႏွဳန္းထားတာေလးေတြလဲ အံ၀င္ဂြင္က်ရွိတယ္...သိပ္သေဘာက်မိတယ္ပုိးေရ...
    ဆက္ေရးထားေနာ္.....အျမဲအားေပးေနမဲ႔
    ခ်စ္တဲ႔....မုိးနတ္

    ReplyDelete
  4. ခိခိ.. ေပါက္ကရေတြ.. ေလွ်ာက္ထင္ကုန္ၾကပီ..
    စိတ္ကူးသက္သက္ပါရွင္..
    တျခား ဘာမွ မဟုတ္ပါဘူး.. :)

    ReplyDelete
  5. ဖတ္ေကာင္းေကာင္းနဲ႕ ဖတ္လာလိုက္တာ ျပီးကာမွ
    စိတ္ကူး သက္သက္တဲ့ ယံုဘူး :p။

    ReplyDelete
  6. မယံုေနေအ့.. အာ့ စိတ္ကူးယဥ္.. :P

    ReplyDelete