Pages

Sunday 29 April 2012

မုန္းမရတဲ့ အခ်စ္..

ကိုကို႔ကို ခ်စ္တယ္..
ကိုကို႕ကို မုန္းတယ္..
ကိုကို႔ကို..
ကိုကို႔ကို...
ကိုကိုတဲ့ .. က်မရင္ထဲက လိႈက္လိႈက္လွဲလွဲေခၚတဲ့ အမည္ေလးတစ္ခုေပါ့.. မထင္မွတ္ခဲ့ပါဘူး ကိုကို.. အသံေလးၾကားရံုနဲ႕ခ်စ္သြားလိမ့္မယ္လို႕ မထင္မွတ္ခဲ့မိပါဘူး... ကိုကိုနဲ႕က်မ လူခ်င္း မေတြ႔ဖူးၾကဘူးေနာ္.. ဒါေပမဲ့ေလ.. လူခ်င္းေတြ႔တာထက္ကို ပိုၿမဲတဲ့ သံေယာဇဥ္ေတြ က်မဆီမွာရွိတယ္ဆိုတာ ကိုကိုမျမင္ဘူးလားဟင္.. ကိုကိုနဲ႕က်မ ကတိေတြထားခဲ့ၾကတယ္.. လူခ်င္းမျမင္ဖူးပဲ ခ်စ္တဲ့အခ်စ္မို႔ ယံုၾကည္ခ်က္ေတြ ခိုင္ၿမဲေအာင္ မနည္းတည္ေဆာက္ထားရတဲ့ၾကားထဲက ကိုကို လုပ္ရက္တယ္.. သတိရမိတယ္ ကိုကိုနဲ႕က်မ စသိတဲ့အခ်ိန္ေလးေတြကို..

က်မ ကေတာ့ ေခတ္လူငယ္ပီပီ အြန္လိုင္းဆိုတာႀကီးမွာ ေပ်ာ္ေမြ႔ေနက်ေလ.. မိန္းကေလးတစ္ေယာက္ျဖစ္တဲ့အျပင္ က်မအမည္နဲ႕ လုပ္ထားတဲ့ ဂ်ီေမးလ္အေကာင့္ေၾကာင့္ က်မဆီလာအက္သမွ် ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားဟာ ေယာက်ာ္းေလးေတြခ်ည္းပဲ ျဖစ္လို႔ေနတာ မထူးဆန္းတဲ့သဘာ၀တစ္ခုပါပဲကိုကို.. အဲဒီအထဲမွာ ကိုကိုနဲ႕ဆံုဆည္းရေအာင္ ကံၾကမၼာဖန္လာမယ့္ သူငယ္ခ်င္းေတြ ပါလာလိမ့္မယ္လို႔ လုံး၀ကို မထင္ထားခဲ့မိဘူးေလ.. ဒါေပမဲ့ တန္ဖိုးရွိေလာက္ေအာင္ သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္နဲ႕ စတင္သိကၽြမ္းခင္မင္ခဲ့တယ္..
သူကေနတစ္ဆင့္ပဲ က်မ သူ႔ရဲ႕ေဖ့ဘုတ္ခ်က္ရြမ္းေလးထဲေရာက္လာခဲ့တယ္.. အဲဒီခ်က္ရြမ္းေလးထဲမွာမွ က်မနဲ႕ မတိမ္းမယိမ္း အသက္ေလာက္ရွိတဲ့ ေနာက္ထပ္သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္နဲ႕ထပ္ခင္မင္ခဲ့ရတယ္.. အသက္ခ်င္းသိပ္မကြာသလို .. က်မ ေပါင္းသင္းခင္မင္တတ္သလို ခင္မင္ရင္းနဲ႕ တကယ့္ကို အေရာင္မပါတဲ့ ခင္မင္မႈမ်ိဳးနဲ႕ ထိုသူငယ္ခ်င္းကို ထပ္ခင္မင္ခဲ့ရတယ္...

 ဒီေလာက္နဲ႕ဆိုလဲ ကိုကိုနဲ႕က်မ ထပ္ေတြ႔နိုင္မယ္ မထင္ခဲ့ဘူးေနာ္.. မထင္မွတ္တဲ့ ကံၾကမၼာေၾကာင့္လား.. အရင္ဘ၀က ကိုကုိ႕အေပၚက်န္ရွိေနတဲ့ ၀ဋ္ေကၽြးေၾကာင့္လား ကိုကိုရယ္.. က်မအကိုအရင္းရဲ႕မဂၤလာေဆာင္က ျဖစ္ခ်င္ေတာ့ ကိုကိုတို႔ ၿမိဳ႕နားက ၿမိဳ႕တစ္ၿမိဳ႕မွာျဖစ္ေနခဲ့တယ္.. က်မရဲ႕တန္ဖိုးရွိတဲ့သူငယ္ခ်င္းရယ္.. ခ်က္ရြမ္းေလးထဲက သူငယ္ခ်င္းရယ္.. ကိုကိုရယ္က တစ္ၿမိဳ႕ထဲသားခ်င္းေတြ ျဖစ္ေနခဲ့တာလဲ က်မအတြက္ေတာ့ ကံေစစားရာတစ္ခုထင္ပါရဲ႕.. အရမ္းခင္တဲ့ အြန္လိုင္းသူငယ္ခ်င္းေတြျဖစ္သလို.. သူတို႔ နယ္ဘက္ကို သြားလည္ရမွာျဖစ္လို႔ သူတို႔ကို ေတြ႔ခ်င္စိတ္ .. က်မေရာက္ရွိေနတယ္ဆိုတာ အသိေပးခ်င္စိတ္ေတြေၾကာင့္.. က်မရဲ႕ဖုန္းနံပါတ္ကို ေပးမိခဲ့တယ္.. အဲဒီက စတဲ့ ျပႆနာထင္ပါရဲ႕ကိုကိုရယ္.. ခုခ်ိန္မွာ ဘယ္လိုခံစားရ ခံစားရ .. ကိုကိုနဲ႕ သိကၽြမ္းခဲ့တယ္ဆိုတဲ့ အရာကေလးတစ္ခုကိုေတာ့ က်မ အရမ္းျမတ္နိုးမိတယ္ကိုကိုရယ္... တန္ဖိုးထားရတဲ့ က်မရဲ႕သူငယ္ခ်င္းေလး "A" ကေတာ့ သူ႔ဖုန္းနံပါတ္ေလး ေပးထားလုိ႔ က်မသြားရမယ့္ ၿမိဳ႕ေလးကိုေရာက္တယ္ဆိုရင္ပဲ က်မ  "A" ဆီ ဖုန္းေခၚၿပီး က်မေရာက္ၿပီဆိုတာ လွမ္းေျပာမိတယ္ေလ.. ဒါေပမဲ့ ရြယ္တူလိုျဖစ္ေနတဲ့ က်မသူငယ္ခ်င္း ေနာက္တစ္ေယာက္ကေတာ့ က်မကို ဖုန္းနံပါတ္လဲ မေပးထားေလေတာ့ သူ႔ဆီကို ေရာက္ၿပီဆိုတဲ့အေၾကာင္း အသိမေပးျဖစ္ခဲ့ဘူး..

ဒါေပမဲ့ အြန္လိုင္းစြဲတဲ့က်မ .. ခရီးသြားေနတဲ့အေတာအတြင္းေလးထဲမွာေတာင္ .. အင္တာနက္ဆိုင္ကို အလုအယက္ထိုင္မိရင္း ထိုသူငယ္ခ်င္းကို ေမးလ္ လွမ္းပို႔မိတယ္ေလ.. ငါေရာက္ေနၿပီလို႔.. အဲဒီလို ပို႔ၿပီး မၾကာပါဘူး.. အဲဒီည ၁၀း၀၀ နာရီေလာက္မွာ က်မဖုန္းဆီ မတ္ေဆ့ဖ္ တစ္ေစာင္ေရာက္လာခဲ့တယ္.. က်မရဲ႕အဲဒီခ်စ္သူငယ္ခ်င္း  "B" ကေပါ့.. ဘယ္ေန႕ကေရာက္လဲ.. ဘယ္အခ်ိန္ကေရာက္လဲဆိုတဲ့ ေမးခြန္းေတြနဲ႕ မတ္ေဆ့ဖ္ကို မေျဖႏိုင္ေလာက္ေအာင္ကိုပဲ အဲဒီေန႔က က်မ အရမ္းပင္ပန္းလြန္းလို႕ ေစာေစာအိပ္ေပ်ာ္သြားခဲ့တယ္ေလ.. တေရးႏိုးလာတဲ့အခ်ိန္.. ဘာရယ္မဟုတ္.. ေဘးနားခ်ထားတဲ့ က်မဟန္းဖုန္းကို ယူၿပီး နာရီကိုၾကည့္မိတယ္ဆိုရင္ပဲ .. မတ္ေဆ့ဖ္ေလးတစ္ေစာင္ ေတြ႔မိတယ္.. မျမင္ဖူးတဲ့ဖုန္းနံပါတ္ေပမဲ့.. ေကပိုး . နင္ဘယ္အခ်ိန္ေရာက္လဲ.. ငါ "B" ပါဆိုတဲ့ မတ္ေဆ့ဖ္ေလးတစ္ေစာင္က က်မကို ေပ်ာ္ရႊင္မႈတစ္ခုေတာ့ ရရွိေစခဲ့တယ္..

အဲဒီက စတာေပ့ါ.. ကိုကိုနဲ႕ဆံုဆည္းေစဖို႔ေလ.. အဲဒီမတ္ေဆ့ဖ္ေလးကို ေပ်ာ္ရႊင္စြာနဲ႕ ဘာမွ မစဥ္းစားႏိုင္ပဲ က်မ သိသိခ်င္း မတ္ေဆ့ဖ္ ျပန္ပို႔မိတယ္.. ပို႔ၿပီးမွ ဘာစဥ္းစားမိလဲဆိုေတာ့ ငါပို႔မိတာ မနက္ ၅း၀၀ နာရီေလာက္ေတာင္ မရွိေသးပါေရာလားလို႔ေလ.. ဒီေလာက္ေလးပဲ စဥ္းစားမိတဲ့ က်မ .. ဟိုတစ္ဖက္က သူငယ္ခ်င္း မတ္ေဆ့ဖ္ ျပန္မပို႔လာတာကိုပဲ.. သူအိပ္ေပ်ာ္ေနတယ္လို႔ သတ္မွတ္လိုက္မိေသးတယ္ေလ.. ဒါေပမဲ့ေလ.. ေနာက္ေန႕ေတြမွာ ဖုန္းမတ္ေဆ့ဖ္ေတြပို႕ၾကရင္း.. ဖုန္းပိုင္ရွင္ဟာ က်မခင္တဲ့သူငယ္ခ်င္း "B" မဟုတ္ပဲ.. သူ႔အရင္းႏွီးဆံုးသူငယ္ခ်င္းျဖစ္တယ္ဆိုတာ သိလိုက္ရတယ္ေလ.. ဒီလိုနဲ႕ က်မ မျပန္ခင္အထိ က်မသူငယ္ခ်င္း"B" က သူ႔သူငယ္ခ်င္းဖုန္းကို အသံုးျပဳရင္း က်မတို႔ ပိုမိုခင္မင္ခဲ့ရသလို.. "B" ရဲ႕သူငယ္ခ်င္းဆိုသူနဲ႕လဲ ရင္းႏွီးခဲ့ရတယ္.. ဒီလိုနဲ႕ တေျဖးေျဖး "B" ထက္ကို ပိုမိုၿပီး ဖုန္းပိုင္ရွင္ သူငယ္ခ်င္းနဲ႕ ဖုန္းေျပာရင္း၊ မတ္ေဆ့ဖ္ေတြ ပို႔ရင္း ပိုမိုရင္းႏွီးလာခဲ့တယ္.. တေျဖးေျဖး ပိုမို ေႏွာင္တြယ္လာတယ္.. တြယ္တာလာခဲ့တယ္.. ဒီလိုနဲ႕ သူ႔အမည္ " ၿဖိဳး"ဆိုတာကို စတင္သိကၽြမ္းလာခဲ့တယ္.. အမည္ထက္ကို သူ႔ရဲ႕စကားေျပာဟန္ေလးေတြကို ႏွစ္ၿခိဳက္လာခဲ့တယ္.. သူ႔စကားလံုးေတြထဲမွာ ေပ်ာ္၀င္လာခဲ့တယ္..

တေျဖးေျဖးနဲ႕ က်မတို႔ႏွစ္ေယာက္ တစ္ေယာက္ကို တစ္ေယာက္ မခြဲႏိုင္ေလာက္ေအာင္ပဲ တစ္ေန႔ ၃ ၄ နာရီေလာက္မွ ဖုန္းမေျပာရရင္ မေနႏိုင္ေလာက္ေအာင္ ျဖစ္လာခဲ့ၾကတယ္.. ဒီလိုနဲ႕ သိပ္မၾကာပါဘူး.. သူက အခ်ိန္ေလးနည္းနည္းေလာက္ ေစာင့္ဆိုင္းေနေပမဲ့လည္း.. ျဖစ္ေပၚလာတဲ့ က်မရဲ႕စိတ္သေဘာအတိုင္း က်မႏွင့္သူ တေျဖးေျဖး ခင္မင္သူငယ္ခ်င္းကေန ခ်စ္သူေတြအဆင့္ကို ေရာက္လာၾကတယ္ေလ.. တစ္ေယာက္နဲ႕တစ္ေယာက္ မခြဲနိုင္မခြာရက္ေတြထဲကကို.. သူရဲ႕ အစအေနာက္သန္လြန္းတဲ့အက်င့္ေၾကာင့္ က်မတို႔ ခဏ ခဏ ျပႆနာေတြတက္၊ ရန္ေတြျဖစ္၊ ေကာက္လိုက္ၾက၊ ေျပလိုက္ၾကနဲ႕ ေပ်ာ္စရာလည္းေကာင္းသလို စိတ္ပ်က္စရာေတြလဲ ေကာင္းခဲ့တယ္.. အဲဒီလိုဘ၀ေလးကိုလဲ က်မ ႏွစ္ၿခိဳက္ေက်နပ္မိလာတယ္.. က်မတို႔ ခဏ ခဏ ရန္ျဖစ္ေနၾကေပမဲ့  သူ႕ဘက္ကပဲ အၿမဲ ျပန္ျပန္ေခ်ာ့ေနလို႔.. က်မ သူ႔ကိုပိုၿပီး သေဘာက်လာတယ္.. ပိုခ်စ္လာတယ္.. အဲဒီလိုပဲ သူကလဲ က်မ အၿမဲ ငိုရေအာင္ စေနာက္တတ္တယ္ေလ.. က်မက ငိုလိုက္ သူကေခ်ာ့လိုက္နဲ႕ ေနရတဲ့ဘ၀ေလးကို ႏွစ္သက္လာသလို က်မ အားကိုးေလာက္ေအာင္ကို က်မအေပၚ အၿမဲ ဂရုစိုက္ အေလးထားတတ္တဲ့ သူ႔စိတ္ဓာတ္ေလးကို ခ်စ္လာတယ္.. ေနာက္ပိုင္းမွာေတာ့ တေျဖးေျဖး သူ႔အေၾကာင္း၊ သူ႔ဘ၀အေၾကာင္း၊ သူ႕ငယ္ဘ၀အေၾကာင္း၊ သူ႔မိသားစုအေၾကာင္း၊ သူ႔အိမ္စီးပြားေရးအေၾကာင္း၊ သူ႔ရည္းစားေဟာင္းေတြအေၾကာင္းေတြကို ေျပာျပေလာက္တဲ့အထိ သူ .. က်မကို တကယ္ ေပ်ာ္၀င္လာခဲ့တယ္ေလ..

အဲဒါကလဲ က်မအထင္ပါ.. အရင္က က်မေလာက္စကားေျပာႏိုင္တဲ့သူ မရွိဘူးလို႔ ထင္ခဲ့ေပမဲ့.. ကိုကိုနဲ႕က်မွပဲ က်မက နားေထာင္သူလံုးလံုးျဖစ္ခဲ့ရတယ္.. အဲလိုနားေထာင္ရတာကိုပဲ က်မေလ.. သေဘာက်ခဲ့တယ္.. နားမညည္းခဲ့ဘူး.. က်မကို တကယ္ခ်စ္လို႔ .. တကယ္ႏွစ္သက္လို႕.. တကယ္ရည္ရြယ္လို႔ သူ႔အေၾကာင္းေတြ ေျပာျပတယ္လို႔ သတ္မွတ္သလို.. သူနဲ႔က်မနဲ႔ တစ္သားတည္းျဖစ္လာတယ္လို႔လဲ ထင္လာမိတယ္.. ထင္လဲ ထင္ရက္စရာျဖစ္ေလာက္ေအာင္ သူ႔မိဘ၊ သူ႕ေမာင္ႏွမေတြသိေလာက္ေအာင္ကိုပဲ သူ.. က်မကို ခ်စ္ျပခဲ့တယ္.. က်မတို႔ ေန႕တိုင္းဖုန္းေျပာျဖစ္တယ္.. ညတိုင္းဖုန္းေျပာျဖစ္တယ္.. ညမအိပ္တမ္းဖုန္းေတြ အၾကာႀကီးေျပာျဖစ္ရေလာက္ေအာင္ကို က်မတို႔အခ်င္းခ်င္း တစ္ေယာက္နဲ႕တစ္ေယာက္ ေပ်ာ္၀င္လာၾကတယ္.. သူ႕ဘ၀ အေျခမက်ေသးလို႔ ႏွစ္ႏွစ္ေလာက္ေစာင့္ေပးပါဆိုတာကိုလဲ က်မ ၾကည္ျဖဴစြာ လက္ခံႏိုင္ခဲ့တယ္.. ဘာျဖစ္လို႔လဲဆိုေတာ့ က်မ ..သူ႔အေပၚ နစ္ေျမာေပ်ာ္၀င္ေနခဲ့ၿပီမို႔လို႔ပဲေလ.. က်မ ..သူ႔ကိုခ်စ္တယ္.. ခ်စ္တာမွ သူဘာေတြျဖစ္ေနျဖစ္ေန ၾကည္ျဖဴမယ္ .. လက္ခံမယ္ဆိုတဲ့စိတ္ ေပၚလာတဲ့အထိကို ျဖစ္သြားခဲ့တယ္..

 သူကေတာ့ က်မကို က်မသူငယ္ခ်င္းဆီကေန ဓာတ္ပံုေတြျမင္ဖူးခဲ့တယ္.. အဲဒါေၾကာင့္လဲ မေခ်ာမလွတဲ့က်မ.. အေက်နပ္ႀကီး ေက်နပ္ခဲ့တယ္.. က်မကို ျမင္ဖူးၿပီးၿပီမို႔ က်မရုပ္ရည္ကို လက္ခံႏိုင္လို႔ သူေရွ႔ဆက္တိုးတယ္လို႔ က်မ သတ္မွတ္ခဲ့လို႔ပါပဲ.. တတ္နိုင္ရင္ က်မ သူရွိတဲ့ၿမိဳ႕ေလးဆီကို လိုက္လာခ်င္ခဲ့တယ္.. က်မခ်စ္သူကို ဘယ္လိုပံုစံနဲ႕ပဲျဖစ္ျဖစ္ က်မ ေတြ႔ခ်င္တယ္.. ျမင္ခ်င္တယ္.. အဲဒီစိတ္က က်မခ်စ္သူဟာ ဘာႀကီးျဖစ္ျဖစ္ လက္ခံႏိုင္တယ္ဆိုတဲ့ စိတ္ကို ျဖစ္ေပၚေစခဲ့တယ္ထင္ပါရဲ႕.. ကိုကိုနဲ႕ပတ္သတ္ရင္ အရာရာမွ်ေ၀ယူခ်င္တဲ့စိတ္ က်မရင္ထဲမွာ ကိန္းေအာင္းလာခဲ့တယ္.. ဒါေပမဲ့ ကိုကိုရယ္.. က်မကပဲ တံုးတာလား.. ကိုကုိကပဲ ဒီလိုကိစၥေတြမွာ ကၽြမ္းက်င္ခဲ့တာလား မသိခဲ့ဘူးပါဘူး.. ကိုကို အခ်ိဳးေတြေျပာင္းလာတာလဲ က်မ မျမင္ခဲ့ဘူး.. ဒါေပမဲ့ေလ..က်မေနာက္ပိုင္းေတြမွာ သတိထားလာမိတယ္..

ဒါေပမဲ့ က်မ.. ကိုကို႔အေပၚ အဲဒီလိုမေတြးရက္ခဲ့ဘူး.. ေနာက္ပိုင္းေတြမွာ က်မကပဲ ဖုန္းေခၚရေတာ့တာ.. ကိုကိုက ဘယ္ေတာ့မွ ဖုန္းစမဆက္ေတာ့တာ.. အဲဒါေတြ ျမင္ခဲ့ေပမဲ့ ကိုကို မအားလို႔လို႔ သတ္မွတ္ၿပီး. က်မ မာနမရွိစြာပဲ အၿမဲ ကိုကို႔ဆီ ဖုန္းေခၚမိတယ္.. ေျပာခ်င္မွန္း မေျပာခ်င္မွန္း မသိ.. စိတ္ပါမွန္း မပါမွန္း မသိ က်မကေတာ့ ကိုကိုနဲ႕ေတြ႔ရေအာင္ စကားေတြအမ်ားႀကီးေျပာရေအာင္ ဖုန္းေခၚေနဆဲပဲေလ.. ကိုကို႕ရဲ႕ တူေလးကို ကိုကိုေျပာတဲ့.. ဘဘရဲ႕တီတီပံုေလဆိုတာေတြရယ္.. ကိုကို႕ဖုန္း wallpaper ေပၚမွာ က်မပံုေတြတင္ထားတယ္ဆိုတာရယ္.. ကိုကို႕ဘ၀အေျခမခိုင္ေသးလို႔ ၂ႏွစ္ေလာက္ေစာင့္ပါဆိုတာေတြရယ္...ကိုကို႔ပတ္၀န္းက်င္နဲ႕ရင္းႏွီးခြင့္ရခဲ့တာေတြ.. အဲဒါေတြ အဲဒါေတြေၾကာင့္ က်မေလ ကိုကို႔ကို အမ်ားႀကီးယံုၾကည္ခဲ့တယ္.. ကိုကိုတကယ္ခ်စ္တာပဲလို႔လဲ ထင္ခဲ့မိတယ္.. အဲဒါေၾကာင့္လဲ က်မစိတ္ေတြအကုန္လံုးကို ကိုကို႔ဆီ ပို႔ထားလိုက္မိတယ္.. ကိုကိုေျပာေနက် စကားတစ္ခြန္းကိုလဲ မခံခ်င္စြာနဲ႔ေပါ့ ကိုကို..

ကိုကို အၿမဲေျပာတယ္ေလ.. ရန္ကုန္သူေတြလည္တယ္.. က်ေနာ္တို႔ ေတာင္ေပၚသားေတြက ရိုးသားတယ္ဆိုတာေလ.. က်မ မခံႏိုင္ပါဘူးကိုကို.. က်မတို႔ ရန္ကုန္သူ၊ ရန္ကုန္သားေတြ လည္ပါတယ္.. ဒါေပမဲ့ အကုန္လံုးမဟုတ္သလို က်မ မပါဘူးဆိုတာ ကိုကို႔ကို သိေစခ်င္ခဲ့တယ္.. ကိုကိုနဲ႕သာဆို က်မ အၿမဲေပ်ာ္ရမယ္လို႔ ထင္ခဲ့မိတယ္.. က်မရဲ႕ငယ္ငယ္ေလးကတည္းက ေနတတ္ခဲ့တဲ့ပံုစံအတုိင္း က်မခ်စ္ရေသာ၊ အားကိုးရေသာ ခ်စ္သူအကိုႀကီးတစ္ေယာက္ရတယ္ဆိုၿပီး ေပ်ာ္ရႊင္ခဲ့တဲ့ စိတ္ကေလး အဓြန္႔မရွည္ခဲ့ပါဘူး.. မထင္မွတ္ထားေလာက္ေအာင္ ကိုကို႔ကို က်မ ယံုၾကည္ခဲ့မိလို႔.. က်မရဲ႕စိတ္ထဲက အတိုင္း နင့္နင့္သည္းသည္းခ်စ္လိုက္မိလို႔.. က်မေလ.. အခုေသလုေျမာပါးနီးပါးခံစားေနရတယ္ဆိုတာ ကိုကို႔ကို သိေစခ်င္လိုက္တာ.. ခုဆို ကိုကိုဖုန္းမဆက္တာ.. ကိုကိုနဲ႕ဖုန္းမေျပာရတာ တစ္ပတ္ေက်ာ္ၿပီေလ.. က်မဖုန္းဆက္မွာစိုးလို႔ပဲ ကိုကုိ႕ဖုန္းကို ပိတ္ထားတာလား ကိုကို.. ကိုကိုက မဆက္နဲ႕ဆို က်မ ဘယ္ေတာ့မွ မဆက္ေတာ့ပါဘူး.. ထားရာေန ေစရာသြားဆိုတဲ့ ဘ၀ကို အေရာက္မခံႏိုင္ေပမဲ့ ကိုကိုစိတ္ခ်မ္းသာမယ္ဆို က်မ ဘယ္ေတာ့မွ ကိုကို႔ကုိ အဆက္အသြယ္မလုပ္ေတာ့ပါဘူး.. ျပန္လာပါလို႔ ကိုကိုေတာင္းဆိုရင္ေတာင္ က်မ ျပန္မလာေတာ့ပါဘူးကိုကို.. စိတ္နာလို႔ မဟုတ္ပါဘူး.. ေနာက္ေနာင္ေတြမွာ ကိုကိုအဲဒီလိုလုပ္မွာေတြကို ႀကိဳေတြးေၾကာက္မိလို႔ပါ.. စိတ္မနာႏိုင္ပါဘူး.. ဘယ္ေတာ့မွ စိတ္မနာႏိုင္သလို ဘယ္ေတာ့မွလဲ ေမ့ႏိုင္မွာမဟုတ္ပါဘူး.. ရင္ဘတ္ႀကီးတစ္ခုလံုးစုတ္ျပတ္သတ္သြားေအာင္ကို ခ်စ္မိသြားတဲ့အတြက္ေရာ.. က်မခ်စ္မိတဲ့ က်မရဲ႕ကိုကို႔ကို ဘယ္ေတာ့မွ ဘယ္ေသာအခါမွ ဒုကၡေရာက္မွာကို မလိုလားပါဘူး.. ကုိကုိ စိတ္ခ်မ္းသာေနပါေစ ကိုကုိရယ္.. က်မ ဆုေတာင္းေပးေနပါ့မယ္...


No comments:

Post a Comment