Pages

Sunday 29 April 2012

My Little Boy

ကၽြန္မ ဒီအလုပ္ကေလးကို ရရွိတာ တစ္ႏွစ္ေက်ာ္ေက်ာ္ရွိပါၿပီ.. အလုပ္ကေလးထဲမွာ ေပ်ာ္ရႊင္ရတဲ့ ေန႔ေတြရွိသလို စိတ္ညစ္ညဴးရတဲ့ ေန႔ေတြလဲ ေတြ႔ႀကံဳခဲ့ရဖူးပါၿပီ.. ဘယ္လိုပဲျဖစ္ျဖစ္ တစ္ႏွစ္ေက်ာ္ေက်ာ္ သံေယာဇဥ္ေၾကာင့္လည္း ဒီအလုပ္ကေလးကို ခ်စ္ျမတ္ႏိုးရသလို သူဆိုတဲ့ လူကေလးတစ္ေယာက္ေၾကာင့္လည္း ဒီအလုပ္ကေလးကို မက္ေမာခဲ့ရျခင္း ျဖစ္တယ္ေလ.. ကၽြန္မရဲ႕သူကေလးနဲ႕ဆံုဆည္းေစခဲ့ပံုက သူမ်ားေတြလို မဟုတ္ပဲ ထူးျခားလုိ႔ ေနခဲ့ျပန္တယ္...

ကၽြန္မအလုပ္ကေလးက ရံုးဖယ္ရီရွိတာမို႕ မနက္မနက္ေတြဆိုရင္ ရံုးဖယ္ရီေစာင့္စီးရတာလဲ အလုပ္တစ္ခု ျဖစ္ခဲ့တယ္ေလ.. မနက္ေစာေစာထရတာကို မႀကိဳက္တဲ့ ေခတ္လူငယ္ပီပီ မနက္ေစာေစာ ထြက္စီးရတဲ့ ဖယ္ရီခ်ိန္ေတြကို မုန္းတီးမိခဲ့တယ္ေလ.. လူသက္သက္သာသာစီးရလို႔သာ လိုက္စီးတဲ့ ဖယ္ရီကားနဲ႕ ဖယ္ရီခ်ိန္ေတြကို တစ္ေန႕ ခ်စ္တတ္ခဲ့မယ္လုိ႔ မထင္ခဲ့မိဘူးေလ...

တစ္မနက္မွာေတာ့ စီးဆင္းေနက် ပံုစံခြက္အတိုင္း ဖယ္ရီကားေပၚ တက္လာတဲ့ ကၽြန္မ.. ထိုင္ေနက်ေနရာမွာ ၀င္ထိုင္ရင္း.. ကားေပၚမွာ ဖြင့္ထားခဲ့တဲ့ သီခ်င္းေလးေတြထဲမွာ စီးေမ်ာလိုက္ပါလာခဲ့တယ္.. ဘာရယ္မဟုတ္ ကားျပတင္းေပါက္အျပင္ကို လွမ္းေငးေနရာမွ တစ္ေနရာအေရာက္ ကၽြန္မရဲ႕မ်က္လံုးေတြ ရပ္တန္႔သြားခဲ့တယါ.. မ်က္လံုးမ်ား ရပ္တန္႔သြားခဲ့သလုိ ကၽြန္မႏွလံုးသားေလးလဲ ရပ္တန္႔သြားခဲ့ေပမဲ့ ကၽြန္မစီးလာတဲ့ ဖယ္ရီႀကီးကေတာ့ အရွိန္မပ်က္ ဆက္လက္ထြက္ခြါလာခဲ့တယ္ေလ...


ေကာင္ေလးတစ္ေယာက္.. ခ်စ္စဖြယ္ေကာင္ေလးတစ္ေယာက္.. ကားမွတ္တိုင္ေလးတစ္ခုမွာ ကားေစာင့္ေနခဲ့တယ္ေလ.. အျခားအျခားေသာ ေကာင္ေလးေတြနဲ႕ မတူ ျခားနားစြာပင္ တမ်ိဳးေလးဆြဲေဆာင္မႈ ရွိတဲ့ သူ႕ပံုစံေလးက ကၽြန္မရင္ကို ရိုက္ခတ္ေစခဲ့ပါၿပီ.. အစိုးရရံုးတစ္ရံုးရဲ႕ ရံုး၀တ္စံုေလးနဲ႔ နားမွာလဲ ear phone ေလးတပ္ကာ ဘတ္စ္ကားေစာင့္ေနတဲ့ သူ႔ပံုစံေလးက ကၽြန္မရင္ကို လႈပ္ရွားေစခဲ့တယ္ေလ.. စူပုတ္ပုတ္နဲ႕ ထီမထင္တဲ့ သူ႔မ်က္ႏွာေပးေလးကလဲ ကၽြန္မအတြက္ စြဲလန္းစရာ အရာတစ္ခု ျဖစ္လို႔ေနခဲ့ရတယ္ေလ..

အဲဒီေနာက္မွာေတာ့ ကၽြန္မရဲ႕ မနက္ခင္းေလးေတြဟာ လွပလို႔ လာခဲ့ပါေတာ့တယ္... အရင္က မနက္ေစာေစာေတြ ထရမွာ ပ်င္းတဲ့ ကၽြန္မအတြက္ အခုဆိုရင္ မနက္ခင္းတိုင္းဟာ စိတ္လႈပ္ရွားတက္ႀကြစရာ ျဖစ္ေနခဲ့ပါၿပီ.. အရင္က ကားေပၚေရာက္တာနဲ႕ ကားကတ္ဆက္က လာတဲ့ သီခ်င္းသံကို မ်က္စိမွိတ္ကာ နားေထာင္က်င့္ ရွိခဲ့ေပမဲ့.. အခုေတာ့ သူရပ္ေစာင့္ရာ ကားမွတ္တိုင္ကေလးဆီကိုပဲ မွန္းေမွ်ာ္ရင္း လိုက္ပါလာတတ္ခဲ့ၿပီေလ.. အခုဆို ကၽြန္မရဲ႕ မနက္ခင္းအခ်ိန္ေလးေတြဟာ သူ႔ေၾကာင့္ လွပသာယာခဲ့ၿပီေလ..

အဲဒီလိုနဲ႕ မနက္ခင္းေလးတိုင္းဟာ ကၽြန္မအတြက္ ပံုမွန္ထမ္းေဆာင္ရာ ဂ်ဴတီခ်ိန္ေလးေတြ ျဖစ္လာခဲ့တယ္.. သူရွိရာ ကားမွတ္တိုင္ေလးကို အၿမဲတမ္း လွမ္းေမွ်ာ္ရင္း.. ၾကည့္ရႈတတ္ခဲ့ၿပီေလ.. ကၽြန္မအတြက္ ဒီမနက္ခင္းေလးေတြဟာ ၿပီးျပည့္စံုတဲ့ လွပျခင္းေတြ ေပးလို႔ ေနခဲ့ပါၿပီ... အသက္ခ်င္း အရမ္းကြာမယ့္ ပံုေလးေပမဲ့ သူရဲ႕ျဖဴစင္လွတဲ့ ပံုသ႑ာန္ေလးကို ကၽြန္မ ရူးႏွမ္းစြာပင္ ခ်စ္ခင္တြယ္တာမိခဲ့ပါၿပီ...

ကၽြန္မရဲ႕ေလးနက္မိေနတဲ့ စိတ္က လူေျပာမ်ားလွတဲ့ တယ္လီပသီဆိုတဲ့ နည္းကေလးကို ထိစပ္မိေစခဲ့ၿပီ ထင္ပါရဲ႕.. ကံတရားက ကၽြန္မရဲ႕ ပံုမွန္ထမ္းေဆာင္ေနက် တာ၀န္အတိုင္း သူ႔ကို လွမ္းၾကည့္မိတတ္တဲ့ ကၽြန္မအတြက္ အလွပဆံုးေန႔ကေလးတစ္ေန႔ကို ေက်ာ္ျဖတ္ခြင့္ ေပးခဲ့တယ္ေလ.. အၿမဲ ပံုမွန္ခိုးၾကည့္ေနက် ကၽြန္မအဖို႔ အဲဒီေန႔ေလးမွာလဲ လုပ္ရိုးလုပ္စဥ္အတိုင္း ၾကည့္မိရာက လွမ္းၾကည့္လာတဲ့ သူ႔မ်က္၀န္းနဲ႕ဆံုမိတဲ့အခိုက္မွာေတာ့.. ေျခမကိုင္မိ လက္မကိုင္မိ ဘာလုပ္ရမွန္းမသိေအာင္ ျဖစ္ခဲ့ရတယ္.. စကၠန္႔မွ် အခိုက္အတန္႔ေလးမွာ ရင္ေတြ တဒိန္းဒိန္ခုန္လာရေလာက္ေအာင္ သူ႔အၾကည့္ေတြက ျပဳစားႏိုင္ခဲ့မယ္လို႔ မထင္ထားခဲ့မိဘူးေလ.. အရမ္းကိုလဲ ေပ်ာ္ရႊင္မိခဲ့တယ္.. အဲဒီေနာက္မွာေတာ့ ကၽြန္မရဲ႕ မနက္ခင္းတိုင္းဟာ.. သူကေလးနဲ႔ အၾကည့္ခ်င္းဆံုရင္း ကုန္ဆံုးခဲ့ရပါၿပီ.. တစ္ေယာက္ကို တစ္ေယာက္ ခိုးၾကည့္ရင္း ရင္ခုန္ေက်နပ္မိခဲ့ပါၿပီ..

အဲဒီေပ်ာ္စရာ ေန႔ရက္ကေလးေတြ ပ်က္သုန္းမယ္ဆိုတာ ဘယ္တုန္းကမွ မထင္ခဲ့မိတဲ့ ကၽြန္မအတြက္ အဲဒီလို ေန႔ေတြ ႀကံဳလာခဲ့တာဟာ တကယ့္ကို ငရဲဘံု၊ ငရဲခန္း ေရာက္ရသလို ျဖစ္ခဲ့ရတယ္ေလ.. မနက္တိုင္းလွမ္းေမွ်ာ္ေနက် သူရွိရာ ကားမွတ္တိုင္ေလးကို လွမ္းေမွ်ာ္တတ္ခဲ့တဲ့ ကၽြန္မအတြက္ ေပ်ာ္ရႊင္စရာေတြ ေပ်ာက္ဆံုးသြားရေလာက္ေအာင္ကိုပဲ ျဖစ္ခဲ့ရတယ္ေလ... ကၽြန္မမ်က္လံုးထဲမွာေတာ့ တိတ္ဆိတ္ေျခာက္ကပ္ေနတဲ့ ကားမွတ္တိုင္ေလးရဲ႕ပံုရိပ္က ရင္ထဲထိေအာင္ စြဲသြားလို႔ ေနခဲ့ပါတယ္.. သုႆန္တစျပင္လို ျဖစ္ေနတဲ့ ကၽြန္မရဲ႕ ကားမွတ္တိုင္ေလး... ပန္းေတြမပြင့္ေတာ့တဲ့ ကၽြန္မရဲ႕ကားမွတ္တိုင္ေလး.. အဲဒီကားမွတ္တိုင္ေလးမွာ ပန္းေတြ ျပန္ပြင့္ေအာင္.. ေပ်ာ္ရႊင္စရာအတိ ျပန္ဖံုးေအာင္ ကၽြန္မစိတ္ထဲ ႏွစ္ရွည္လမ်ားပမာ ေစာင့္ခဲ့ရတယ္ေလ.. သူ႔ကို ျပန္မေတြ႔ေတာ့ဘူးလို႔ ထင္ခဲ့ေပမဲ့.. ကၽြန္မရဲ႕တာ၀န္၀တၱရားအတိုင္း မနက္ခင္းတိုင္းမွာ အထီးက်န္ကားမွတ္တိုင္ေလးကို လွမ္းေမွ်ာ္ၾကည့္ရႈဆဲ ျဖစ္ခဲ့ပါတယ္.. ကားေစာင့္သူ လူေတြဘယ္ေလာက္ရွိရွိ ကၽြန္မရဲ႕သူကေလးကေတာ့ ဘယ္ဆီ ဘယ္၀ယ္ေရာက္လို႔ ေနခဲ့ၿပီမွန္း မသိေတာ့ပါဘူး...

ဒီလိုနဲ႕ ကၽြန္မႏွစ္ရွည္လမ်ားပမာ ေစာင့္ခဲ့ရတဲ့ေန႔ေတြ ကုန္ဆံုးျပန္ခဲ့ပါၿပီ.. သူကေလး ေပ်ာက္ကြယ္ခဲ့ၿပီး ႏွစ္ပတ္ေလာက္အၾကာမွာေတာ့.. ကၽြန္မရဲ႕ကားမွတ္တိုင္ေလး ျပန္လည္လန္းဆန္းလာခဲ့ျပန္ပါၿပီ.. မထင္မွတ္ခဲ့မိတဲ့ ေန႔ေလးတစ္ေန႔မွာ ကၽြန္မရဲ႕မ်က္၀န္းအိမ္ထဲမွာ ထင္က်န္ေနတဲ့ ပံုရိပ္ကေလး ျပန္လည္ရွင္သန္လာခဲ့ျပန္ပါၿပီ...  အၿမဲတမ္း ရွိေနခဲ့တဲ့ေနရာေလးမွာ စူပုတ္ပုတ္အရိပ္ကေလးကို ျပန္လည္ျမင္ခြင့္ ႀကံဳခဲ့ရျပန္ပါၿပီ.. အရင္အတိုင္း သူကလဲ ကၽြန္မဖယ္ရီကို ျမင္တာနဲ႕ လိုက္လံေငးေမာ ၾကည့္တတ္လို႔ ေနခဲ့ပါၿပီ.. ထိုေန႕ကေတာ့ ကၽြန္မရဲ႕အေပ်ာ္ေတြ ဘယ္လိုမွ မထိန္းႏိုင္စြာပဲ သူ႔ကို ရယ္ျပခဲ့သလို.. ကားဆက္ထြက္သြားသည့္တိုင္ လည္ျပန္လွည့္ၾကည့္ခဲ့မိပါၿပီ... သူကေတာ့ သူ႔ပံုေလးအတိုင္း အရယ္အၿပံဳးမရွိ စူပုတ္ပုတ္ေလးနဲ႕ပဲ အခုထိတိုင္ ရွိေနခဲ့ပါတယ္...

ေနာက္ပိုင္းရက္ေတာြမွာေတာ့ ကၽြန္မအတြက္ ကံေကာင္းတဲ့ရက္ေတြ ပိုင္ဆိုင္ခဲ့ရသလို ေပ်ာ္ရႊင္စရာ ဆိတ္သုန္းတဲ့ေန႕ေတြကိုလဲ ရင္ဆိုင္ခဲ့ရပါၿပီ... တခါတခါ သူ႔ကုိ သူ႔ကားမွတ္တိုင္ေလးမွာ ေတြ႔ရတတ္ခဲ့ေပမဲ့ .. တခါတခါမွာေတာ့ ေျခာက္ကပ္တိတ္ဆိတ္ေနတဲ့ ကားမွတ္တိုင္ေလးကို အထီးတည္းေတြ႔ျမင္ခဲ့ရပါၿပီ... ႀကံဳရဖန္မ်ားလာေတာ့လည္း.. ကၽြန္မအတြက္ သူ႔ကို မေတြ႔ရတဲ့ေန႔ရက္ေတြကို ေနနိုင္ခဲ့ေပမဲ့ အၿမဲတမ္းေတာ့ ကားမွတ္တိုင္ေလးကို ၾကည့္ရႈမိဆဲ ျဖစ္ခဲ့ရတယ္ေလ.. ထိုကားမွတ္တိုင္ေလးမွာ သူရွိသည္ျဖစ္ေစ.. မရွိသည္ျဖစ္ေစ.. ကၽြန္မခ်စ္ေသာ သူကေလးႏွင့္ ယွဥ္တြဲေနေသာ ထိုကားမွတ္တိုင္ေလးကို ခ်စ္မိေနခဲ့ပါၿပီ.. သူမရွိတတ္ခဲ့တဲ့ ကားမွတ္တိုင္ေလးရဲ႕ လႈပ္ရွားမႈပံုရိပ္ကေလးေတြကို လိုက္ပါစီးေမ်ာရင္း ေပ်ာ္ရႊင္စရာ ေန႕ရက္ကေလးေတြကို မွတ္မိသတိရလ်က္ရွိေနဆဲျဖစ္ေနခဲ့ပါၿပီ... သူ႕အတြက္.. ကၽြန္မအတြက္ အေပ်ာ္ေတြ စတင္ခဲ့ရာ ထိုေနရာေလးကို တစ္သက္လံုးအမွတ္တရ ရွိေနဆဲ ျဖစ္ရင္း... ေကာင္ေလးေရ.. နင္ ဘယ္ေရာက္ေရာက္ ငါ ေမွ်ာ္ေနဆဲပါဆိုတာ နင္သိေစခ်င္ခဲ့ပါတယ္...

1 comment:

  1. အေရးအသား ရိုးစင္းတိုျပတ္လြန္းတယ္.... တကယ္ဆို ဝါက်ေတြထဲမွာ နာမဝိေသသနေတြ ၾကိယာဝိေသသနေတြ အမ်ားၾကီး ထပ္မံတြဲစပ္ဖြဲ႕ႏြဲ႕၊ ပိုျပီးတန္ဆာျခံရံခမ္းနားတဲ့ အက္ေဆးတစ္ခု ျဖစ္လာႏိုင္ပါတယ္....။

    ReplyDelete