Pages

Sunday 29 April 2012

ရည္ရြယ္ရာမဲ့

လူတိုင္း လူတိုင္း အခ်စ္ႏွင့္ေတြ႔ႀကံဳဖူးၾကမွာပါ.. က်မကေတာ့ အခ်စ္ဆိုတာကို ေတြ႔ဖူးႀကံဳဖူးခဲ့ပါတယ္.. ေ၀၀ါး၀ါး အခ်စ္.. ေပါ့ေတာ့ေတာ့အခ်စ္မ်ားႏွင့္သာႀကံဳခဲ့ရဖူးပါတယ္.. က်မေတြ႔ခဲ့တဲ့ေယာက်္ားမ်ားကို က်မ အစကေတာ့ ခ်စ္တယ္လို႔ ထင္ခဲ့မိတယ္.. ေတြ႔ဖန္မ်ားလာသည့္တိုင္.. သူငယ္ခ်င္းျဖစ္လာသည့္တိုင္ က်မ သူတို႔ရဲ႕အေပၚယံအေရခြံကိုပဲ ျမင္ခဲ့ၿပီး .. က်မ ေရြးခ်ယ္ၿပီးမွသာ သူတို႔ကုိ စိတ္ပ်က္လာတဲ့အေျခအေနေတြ ေပၚေပၚလာတတ္တာ က်မစိတ္ရဲ႕သဘာ၀တစ္ခုေပပဲလား မသိခဲ့ပါဘူး.. အခ်ိန္ေတြၾကာလာေလ.. က်မ စိတ္ပ်က္လာေလ ျဖစ္လာခဲ့တဲ့ သူတို႔ရဲပံုစံေတြ .. က်မနဲ႕ အံ၀င္ဂြင္က် မျဖစ္ခဲ့ဘူး..

 ဒါေပမဲ့လည္းေလ.. က်မမွာ .. အခု.. က်မနဲ႕ ဘာမွ မသက္ဆိုင္ေသာ.. က်မရဲ႕ ခ်စ္သူေတြထဲက မဟုတ္ေသာ က်မရဲ႕ အခ်စ္ဆံုးသူငယ္ခ်င္းေလးတစ္ေယာက္အေပၚ မွတ္မွတ္ထင္ထင္ ခ်စ္ခင္လာခဲ့မိတယ္.. သူ႔ကို က်မ အြန္လိုင္းေပၚကေန ခင္မိခဲ့တာပါ.. ဒါေပမဲ့ စ ခင္ကတည္းက မွတ္မွတ္ထင္ထင္ ျဖစ္ခ်င္စရာ ေကာင္းေလာက္ေအာင္ကိုပဲ.. သူ႔စိတ္ဓာတ္ကို က်မ ခ်စ္ခဲ့တယ္.. သူနဲ႕က်မ သူမ်ားေတြထက္ပိုတဲ့သံေယာဇဥ္ေတြ ထားခဲ့မိၾကတယ္.. တကယ္ပဲ သူနဲ႕က်မ ႏွစ္ကိုယ့္တစ္စိတ္ေတြလို ျဖစ္ခဲ့တယ္.. အဲဒီၾကားထဲကေနပဲ.. က်မ .. သူသိတဲ့ သူတို႔နားက အကိုတစ္ေယာက္နဲ႔လဲ ဇာတ္လမ္းေတြ ပတ္သတ္လို႔ေနခဲ့ေသးတယ္.. ဒါကို သူလဲသိပါတယ္.. သူကိုယ္တိုင္ကကိုပဲ လိုလိုခ်င္ခ်င္ အဲဒီလူအေၾကာင္း စံုစမ္းေပးခဲ့တယ္.. က်မကိုလည္း.. အဲဒီလူကို သေဘာက်လဲ သူဘက္က ဘာမွ မျဖစ္ပါဘူး.. သူ႔ဘက္က ဒီတိုင္းေလး ခ်စ္ေနရရင္ ေတာ္ပါၿပီလို႔ ေျပာခဲ့တယ္.. အဲဒီတုန္းကေတာ့ က်မ အမႈမဲ့အမွတ္မဲ့ ထားခဲ့မိလိုက္တယ္.. သူ ကိုယ့္ဘက္မွာ ရွိေနတယ္ဆိုၿပီးေပါ့..



 ဒါေပမဲ့.. တစ္ေန႔မွာ က်မ မထင္မွတ္ေလာက္တဲ့ သတင္းတစ္ပုဒ္ က်မဆီ ေရာက္လာခဲ့တယ္.. သူကိုယ္တိုင္ ေျပာျပခဲ့တာပါ.. သူ.. ခ်စ္သူရၿပီတဲ့.. အဲ့ေကာင္မေလးကို သူ တကယ္ရည္ရြယ္တာတဲ့.. က်မ ကမာၻပ်က္သလိုျဖစ္ခဲ့တယ္.. က်မ ႏွလံုးသားအလုခံလိုက္ရတယ္လို႔ ခံစားလိုက္ရတယ္.. ေမ့လဲမတတ္ျဖစ္ခဲ့ရတယ္.. အဲဒီေန႔က က်မ ထမင္းမစားႏိုင္ခဲ့သလို.. တစ္ညလံုးအိပ္မရႏိုင္ေအာင္ ပူေလာင္ခဲ့တယ္.. က်မကမာၻေပ်ာက္ဆံုးသြားခဲ့သလိုပဲ.. တကယ္လဲ ေပ်ာက္ဆံုးသြားခဲ့ရပါတယ္.. အစကေတာ့ က်မ သူ႔ကို အရမ္းခင္တယ္လို႔ပဲ ထင္ခဲ့မိတယ္.. အေနေ၀းတဲ့ က်မတို႔ဘ၀ေၾကာင့္ က်မ သူ႔ကို တကယ္ မခ်စ္ခဲ့ဘူးလို႕ ထင္ခဲ့မိတယ္.. ဒါေပမဲ့ တေျဖးေျဖး က်မသိလာတာေတာ့ က်မ သူနဲ႕ေ၀းခဲ့ၿပီပဲလို႔ေလ.. တကယ္ပဲ ေ၀းခဲ့ပါတယ္.. အရင္က တစ္ေန႔ ၂ ခါေလာက္ အၿမဲ ဖုန္းေျပာျဖစ္တဲ့ က်မတို႔ရဲ႕ ဇာတ္လမ္း ၿပီးဆံုးခဲ့တယ္.. သတိရတိုင္း က်မက စၿပီးပဲ ဖုန္းေခၚခဲ့ရတယ္.. ကိုယ့္စိတ္ကိုယ္ ႏိုင္ေအာင္ ထိန္းရင္းကေန သူနဲ႕အဆက္အသြယ္ မျပတ္သြားေအာင္ ေနထိုင္ခဲ့ရတယ္.. သူ႕ရည္းစားကိုလဲ မခ်စ္ေသာ္လဲ ေအာင့္ကာနမ္းခဲ့ရတယ္ေလ.. သူနဲ႕ပတ္သတ္ၿပီး သူ႔အေပါင္းအသင္း ..သူ႔အသိုင္းအ၀ိုင္းကို ခ်စ္ေအာင္လဲ က်မ ေနခဲ့တယ္.. ဒါေပမဲ့ တေျဖးေျဖးသိလာတာေတာ့ က်မ သူ႔ကို တကယ္ခ်စ္တယ္ဆိုတာပါပဲ.. သူကလဲ သူ႔ခ်စ္သူကို တသက္လံုးရည္ရြယ္မယ္ဆိုတာ ေသခ်ာေနခဲ့ၿပီ.. က်မဘက္ကို သူျပန္မလာေတာ့ဘူး ဆိုတာလဲ ေသခ်ာေနခဲ့ၿပီ...

အခုဆို က်မေလ သူခ်စ္ေသာသူနဲ႕အတူလက္တြဲေနႏိုင္ပါေစလို႔ အငိုမ်က္ရည္နဲ႕လဲ ဆုေတာင္းတတ္ေနခဲ့ပါၿပီ.. သူ႔အတြက္ဆို ဘာမဆို အဆင္သင့္ ေပးဆပ္မယ့္ စိတ္ဓာတ္ေလးတစ္ခုေတာ့ က်မ ပိုင္ဆိုင္ခြင့္ရခ်င္ေသးတယ္.. တကယ္လဲ သူ႔အတြက္ဆို အဆင္သင့္ျဖစ္ေအာင္ ႀကိဳးစားေနထိုင္ေနဆဲပါ.. က်မအခ်စ္ကို ေပၚေပၚတင္တင္ေပးဖို႔ မျဖစ္နိုင္ေတာ့တဲ့ ေနာက္မွာ က်မ သူ႔ကို တိတ္တခိုးနဲ႕ပဲ ဆက္ခ်စ္သြား ဆက္ေပးဆပ္သြားခ်င္ခဲ့ပါတယ္.. သူ႔ကို တစ္သက္လံုး က်မ ခ်စ္တယ္ဆိုတာ သူသိရံုေလး သိသာေနရင္ပဲ ေက်နပ္မႈ အျပည့္အ၀နဲ႕ပဲ.. ေနတတ္ခဲ့ပါၿပီ... ဒီလိုနဲ႕ သူ႔အနားမွာ သူလိုသမွ်ကို ျဖည့္ဆည္းရင္း  ဆက္ေနထိုင္သြားပါေတာ့မယ္လို႕လဲ က်မ ဆံုးျဖတ္ထားခဲ့ပါၿပီ..

အဲလိုေနေနရင္းကေနလဲ .. သူ သေဘာတူေပးတဲ့ သူ႕သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္ကို က်မ ေခါင္းျငိမ့္ လက္ခံခဲ့တယ္.. အစကေတာ့ သူေပ်ာ္ရႊင္ပါေစဆိုတဲ့စိတ္ကေလးနဲ႕ေရာ.. တဖတ္က သူ႔သူငယ္ခ်င္းရဲ႕ က်မအေပၚအတည္ဆိုတဲ့ စိတ္ကေလးနဲ႕ပါ.. က်မ သူ႔သူငယ္ခ်င္းကို သေဘာတူလက္ခံခဲ့တယ္.. က်မဆိုးသမွ် ခံခဲ့တဲ့ သူ႕သူငယ္ခ်င္းကို တခါတခါ သနားစိတ္၀င္မိခဲ့တယ္.. တခါတခါ ခ်စ္သလိုလို ျဖစ္လာမိခဲ့တယ္.. အဲဒီလို ျဖစ္လာသမွ်ဟာ.. သူနဲ႕ေတြ႔လိုက္တဲ့အခ်ိန္ဆိုရင္ ေပ်ာက္ကြယ္သြားတတ္တာကိုေတာ့ က်မ သတိထားခဲ့မိတယ္.. ဒါေပမဲ့လည္း.. သူ႔ရင္ထဲမွာ က်မ မရွိဘူးဆိုတာကိုေတာ့ က်မ အၿမဲတမ္း သတိတရရွိခဲ့တယ္.. အခ်ိန္ၾကာလာတာနဲ႕အမွ်ေတာ့ က်မ သိသိလာတာဟာ..

သူ႕သူငယ္ခ်င္းကို ဘယ္လိုမွ မခ်စ္နိုင္ဘူးဆိုတာပါပဲ.. ပိုၿပီး သိလိုက္တာကေတာ့.. က်မ သူတို႔ရွိတဲ့ ၿမိဳ႕ကေလးကို အလည္သြားမိခဲ့တဲ့အခ်ိန္ပါပဲ.. က်မနဲ႕ အၿမဲအတူရွိေနေပးခဲ့တဲ့သူ.. က်မလိုအပ္သမွ်ကို အနားကေန ဂရုစိုက္ေပးတဲ့သူ.. က်မ အရင္က ထားရွိခဲ့တဲ့ စိတ္ေတြ ျပန္ေပၚလာခဲ့တယ္ေလ... မထိန္းႏိုင္ခဲ့ပါဘူး.. တျခားသူငယ္ခ်င္းေတြ ရိပ္မိေလာက္ေအာင္ကိုပဲ.. က်မ သူ႔နားက တစ္ဖ၀ါးမွ မခြာခဲ့ခ်င္ဘူးေလ.. သူနဲ႕အတူရွိေနႏိုင္တဲ့ ဒီခဏတာအခ်ိန္ေလးကို.. ဘယ္သူေတြ ဘာေျပာေျပာ က်မ ဂရုမစိုက္ခ်င္ေလာက္ေအာင္ ျဖစ္ခဲ့မိတယ္.. ေနာက္ ဘယ္ေန႔ ဘယ္အခ်ိန္မွာ ျပန္ဆံုမယ္ဆိုတာ မေသခ်ာတဲ့ က်မရဲ႕သူနဲ႕.. ရွိေနတဲ့ အခ်ိန္ခဏေလးမွာေတာ့ သူ႕အနားက က်မ မခြဲသြားခ်င္ခဲ့ပါဘူး.. ရွိေနႏိုင္သေလာက္ေလး.. က်မ ေနခ်င္ခဲ့ပါေသးတယ္.. ဘယ္သူေတြ ဘာေျပာေျပာ.. ဘယ္လိုျမင္ျမင္.. က်မ ဂရုမစိုက္ခ်င္ခဲ့ဘူး.. က်မ ခ်စ္တဲ့သူနဲ႕ အတူရွိေနဖို႔ပဲ က်မ သိေနခဲ့တယ္..

က်မ သူ႔ကို ခ်စ္တယ္.. တကယ့္ကို ခ်စ္ခဲ့တယ္.. သူ႔အတြက္ က်မ ဘယ္ေနရာမွာပဲ ရွိေနပါေစ.. မလိုအပ္ပါဘူး.. က်မ ခ်စ္ေနရရင္ပဲ ေက်နပ္ေနခဲ့မိပါတယ္.. အခုအခ်ိန္မွာ အလိုခ်င္ဆံုးကို ေျပာပါဆိုရင္ေတာ့.. က်မကို သူနားလည္ဖို႔နဲ႕ .. ျဖစ္နိုင္ရင္ က်မေလ.. သူ႔ရဲ႕ခ်စ္တယ္ဆိုတဲ့စကားေလးတစ္ခြန္းကိုပါပဲ.. တကယ္ပါ.. က်မအၾကားခ်င္ဆံုးနဲ႕ အလိုခ်င္ဆံုးဟာ.. သူ႔ဆီက ခ်စ္တယ္ဆိုတဲ့ စကားတစ္ခြန္းပါ.. က်မကို အရာရာတိုင္းထက္.. လူတိုင္းထက္.. ေနာက္ဆံုးကုန္ကုန္ေျပာရရင္ သူ႔လက္ရွိခ်စ္သူဆိုတာထက္ကို ပိုခ်စ္တယ္ဆိုတာေလး တစ္ခုေလာက္ေတာ့ ၾကားခ်င္မိတယ္ေလ... တကယ္လို႔သာ က်မကို သူတကယ္ခ်စ္ခဲ့တယ္ဆိုရင္ .. က်မေလ.. အရာရာကို စြန္႔လႊတ္ၿပီး သူနဲ႕အတူရွိေနႏိုင္ဖို႔ .. သူ႔ဆီ ေျပးလာမိမွာ အေသအခ်ာပါပဲ..

ငါ တကယ္ခ်စ္ခဲ့တာပါ ခ်စ္သူ... မထင္မွတ္ေလာက္ေအာင္ကို ငါတကယ္ခ်စ္မိခဲ့တာပါ.. ဟိုးအရင္က ခံစားခ်က္ေတြကို ငါ ကြန္ပ်ဴတာေပၚမွာ ခ်ေရးၿပီး သိမ္းထားခဲ့ဖူးတယ္.. တျခား ဘယ္သူမွ မသိႏိုင္ေအာင္ တစ္ေယာက္တည္း ခံစားခ်က္ေတြ ဖြင့္ဟဖို႔ ငါ့ကြန္ပ်ဴတာကို ငါ ခဏ ခဏ အသံုးခ်ပစ္ဖူးတယ္.. ငါ တခုခု ခံစားရၿပီဆိုရင္ ငါ့ကြန္ပ်ဴတာထဲမွာ လူမသိ သူမသိ ခ်ေရးထားတတ္ခဲ့တဲ့အက်င့္ေလးတစ္ခုေၾကာင့္.. အခု ငါ မတရားခံစားခ်က္ .. ျပင္းထန္လာတဲ့အခ်ိန္.. နင္နဲ႕ပတ္သတ္တာေတြ ဖြင့္ဟခဲ့တုန္းက စာေတြ ျပန္ဖတ္မိေတာ့ တပိုင္းတစ စာေလးတစ္ခုသြားေတြ႔မိတယ္.. အခုေတာ့ အဲဒီစာကို ငါ ၿပီးဆံုးေအာင္ ေရးထားခဲ့ပါၿပီ... ဒီလိုနဲ႕ လူမသိ သူမသိ ၿပီးဆံုးသြားတဲ့အေျခအေနေတြကို မလိုခ်င္ခဲ့မိတဲ့ ငါ့ရဲ႕ အခုလက္ရွိ ရွိေနတဲ့အတၱတစ္ခုေၾကာင့္.. နင္ ျပန္လာပါေစလို႔ ရည္ရြယ္ရင္း.. ျပန္မ်ား လာႏိုင္မလားဆိုတဲ့ စိတ္တစ္ခုနဲ႕ ငါ နင့္ကို ဒီစာပို႔မိတယ္.. နင္ ျပန္မလာခဲ့ရင္လဲ ငါ ဘာမွ မေျပာပါဘူး.. ခ်စ္သူ.. ငါ့ကံေပါ့.. တကယ္လို႔.. အဲလို ျဖစ္ခဲ့ရင္လဲ ငါ.. နင့္အတြက္.. နင္လိုအပ္ရင္ အဆင္သင့္ျဖစ္ေအာင္ ငါ ေနေနမွာပါ.. အရာရာ နင့္အတြက္ အဆင္သင့္ျဖစ္ေနေအာင္ ေနထိုင္ေနဖို႔လဲ.. ငါႀကိဳးစားေနမွာပါ ခ်စ္သူ.. ခ်စ္တယ္... အရမ္းခ်စ္မိတယ္.. ငါ တကယ္ခ်စ္မိတာပါ ခ်စ္သူ...

No comments:

Post a Comment